סדנאות צוות עובדים

סדנאות לצוות נועדו לפתח מיומנויות ספציפיות הנדרשות מאנשי הצוות בתפקידם ומתן כלים קונקרטיים לביצוען.

סדנאות לפיתוח צוות יכולות להתקיים החל ממפגש אחד (שמטרתו לרוב העלאת הנושא למודעות ומתן כלים ראשוניים) ועד מספר מפגשים (כאשר הכוונה הינה להטמיע באופן מעמיק יותר את המיומנויות הנדרשות ומתן כלים מתקדמים).

קורסי פיתוח צוות שמטרתם להצמיח ולגדל דורות של צוותים, תוך שכלול ופיתוח סל נרחב של מיומנויות נדרשות ומתן ארגז כלים נרחב לשימוש בחיי היום-יום הארגוניים.

קורסים לצוות כוללים עבודה אישית וקבוצתית מעמיקה, תוך התבוננות מערכתית וחיבור לצרכי וערכי הארגון לצורך קידום חברי הצוות בעבודתם היום-יומית. הקורסים נערכים בגישת Case-Study, תוך חיבור מיידי לחיי הארגון והצוות ועבודה אישית על נקודות חוזק וחולשה של כל חבר צוות באופן אישי.

נושא השירות הינו נושא בעל חשיבות רבה לכל עסק או ארגון. אין עסק או ארגון שלא נותן שירות – מתן שירות הוא לעולם חלק בלתי נפרד מההוויה הארגונית, בין אם מדובר בשירות פנים או חוץ ארגוני.

בעולם העסקי התחרותי של היום, כאשר הבדלי הטכנולוגיה, המוצרים והמחירים כמעט בלתי מורגשים, מה שיעשה את ההבדל בין ארגון מצליח לארגון מדשדש הוא מיומנויות השירות של העובדים.
שירות מנצח ואיכותי הוא הרבה מעבר לשירות הטוב שאנו מוצאים במקומות רבים. זהו שירות עם נשמה, שירות שהוא חלק מהתרבות הארגונית, שירות לו שותפים כל העובדים בכל הדרגים ועוד.
בכדי למצב עסק או ארגון כבעל אוריינטציה שירותית כה מתקדמת יש להטמיע תרבות זו, ללמוד אותה ולפתח את מיומנויות השירות של כלל ההנהלה והעובדים.

סדנאות בשירות

מטרתן של סדנאות בשירות הינן לימוד ופיתוח מיומנויות ספציפיות הנדרשות ממנהל השירות או מאיש השירות בתפקידו המאתגר ומתן כלים קונקרטיים לביצוען. כאשר לארגון יש צורך בהקניית מיומנוית מסויימת החסרה למנהל השירות או לאיש השירות או בשכלול ופיתוח יכולות נקודתיות, הנדרשות לו בשלב זה, נכון יהיה לקיים סדנא המתמקדת בצורך. סדנאות למנהלי שירות ולאנשי שירות נעות החל ממפגש אחד (שמטרתו לרוב העלאת הנושא למודעות ומתן כלים ראשוניים) ועד מספר מפגשים (כאשר הכוונה הינה להטמיע באופן מעמיק יותר את המיומנויות הנדרשות ומתן כלים מתקדמים).

לרשימת סדנאות בשירות

קורסים בשירות

מטרתם של קורסים בשירות הנערכים בתוך הארגון הינם להצמיח ולגדל דורות של מנהלי שירות ואנשי שירות, תוך שכלול ופיתוח סל נרחב של מיומנויות נדרשות ומתן ארגז כלים נרחב לשימוש בחיי היום-יום הארגוניים. קורס בשירות הינו מעמיק וארוך יותר מסדנא, כיוון שהוא כולל בתוכו מגוון רחב של מיומנויות וכלים ומותאם, לרוב, לדרג ניהולי ספציפי או לצוות שירות ספציפי, אותו מעוניין הארגון לפתח. היתרון בקיום הקורסים כקורסים פנים ארגוניים (בשונה מהכשרת מנהלי שירות ואנשי שירות בקורסים חיצוניים והטרוגניים) הינו בחיבור לתרבות הארגונית, למטרות הארגון, לערכים ולקודים ההתנהגותיים אותם מעוניין הארגון לקדם.

קורסי שירות בגישת Case-Study:

ההנחה העומדת בבסיס הדרכה בשיטת Case study היא שהלמידה היעילה ביותר נעשית על מקרים מהשטח. אמנם, בכל הדרכה אנו מעודדים דיון במקרים קונקרטיים, אולם הייחודיות של הדרכה שלמה המתבססת על פורמט זה היא בקישור המיומנויות והכלים הנלמדים לחיי היום-יום בצורה שוטפת ומעקב אחר השינויים המתחוללים לאור השימוש בכלים ובמיומנויות החדשים.

לדוגמא – איש שירות שבוחר לעבוד על מיומנויות השיחה השירותית – העובד נדרש להציג את האתגר עימו הוא מתמודד למול הקבוצה (כיצד בא לידי ביטוי הלכה למעשה בשטח) ולעדכן במהלך הקורס על התקדמותו בנושא, בחיבור למיומנויות ולכלים שנלמדו. בדרך זו, כל מנהל שירות ואיש שירות עובר הדרכות בכל הנושאים, ובו-זמנית בוחר לעבור תהליך אישי ומעצים לכל אורך התוכנית בנושא אחד או שניים, הנדרשים לו ביותר, לפי בחירתו האישית.

לרשימת קורסים בשירות

אילו מנהלי שירות ואנשי שירות אתה רוצה בארגון?

ההיצע של הקורסים והסדנאות הינו רב ומבלבל, לעיתים נדמה כי כמעט כל קורס וסדנא הכרחיים לארגון שלך. כל שעליך להחליט הוא האם ישנם תחומים מסויימים שכרגע דחופים וחשובים לך יותר לקדמם. והאם היית רוצה לעשות הדרכה או סדנא חד פעמית, או קורס ייעודי לאוכלוסיות מסויימות? מן הסתם יש לך תהיות ושאלות ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן – לייעץ ולכוון. אתה מוזמן להשאיר את פרטיך בדף הקשר מטה ואנו נתקשר אליך בהקדם לשיחת ייעוץ וקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים, לאחריה נוכל להתאים לך את ההדרכות הנדרשות בארגון שלך היום ובהמשך הדרך.

דוגמאות לסדנאות פיתוח צוות אפשריות

מכללת יוזמות - סדנאות וסמינרים

סדנת תוכניות עבודה

המציאות מוכיחה שארגונים בהם צוותי העובדים מתנהלים ופועלים בהתאם לתוכניות עבודה מוגדרות, בעלות יעדים, תוכנית פעולה ובקרה מגיעים להישגים אישיים וצוותיים טובים יותר.

סדנת שירות לקוחות

סדנת אימון לצוות

סדנת אימון לצוות עובדים מאפשרת לכל עובד ולצוות כולו לממש את הפוטנציאל הגבוה ביותר, לאתגר עצמו לביצועי שיא ולהתנהל באופן מיטבי ברמה האישית והצוותית כאחד.

מכללת יוזמות - מרכז משפחתי

תקשורת בינאישית

התקשורת הבינאישית של חברי הצוות משפיעים באופן מובהק על יכולותיהן האישיות והצוותיות של החברים. צוות שבו ישנם קצרים בתקשורת יכול להאט את ביצועיו ואפילו לסגת

קורס NLP Master

לחץ ושחיקה

לחץ ושחיקה מלווים כמעט כל אדם בחייו העסקיים. חשוב להבין כי למרות שלרוב אין לעובד או לצוות יכולת השפעה על המציאות המלחיצה, בהחלט יש לכל

קורס הכנה לפרישה

חשיבה יצירתית

חשיבה יצירתית היא כלי באמצעותו יכולים צוותים לצאת מקבעונות, לחשוב על פתרונות חדשים ומנף את פעילותם באופן מובהק.

קורס NLP Practitioner

אינטיליגנציה רגשית

אינטיליגנציה רגשית חשובה מאד לאנשים העובדים עם אחרים, וודאי לאנשים העובדים כצוות. היכולת להגיב באופן נכון לקולגות הינו משמעותי לתחושת השייכות ושביעות הרצון, לתקינות היחסים

מכללת יוזמות - קורסים וסדנאות בשירות

סדנת תרבות ארגונית

סדנת תרבות ארגונית מביאה את החשיבות של החיבור האישי של כל עובד ועובד לתרבות הארגונית, ערכיה ונורמות ההתנהגות שבה. צוותים בעלי חיבור ארגוני מעמיק יראו,

מכללת יוזמות - פיתוח צוות עובדים

קורס פיתוח צוות

פיתוח צוות עובדים ממקום מאתגר, מקצועי ומגבש. להניע צוותי עובדים להתמקצעות ועבודת צוות עד רמת "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד".

מכללת יוזמות - קורס עמידה בפני קהל

קורס יזמות לצוות

חשיבה יזמית מניעה אנשים, צוותים וארגונים קדימה וכיום היא נדרשת, באופן מוצהר או שלא, כמעט מכל בעלי התפקידים בארגון. חשיבה יזמית מערבת יכולת יצירתיות, תעוזה,