קורסי שירות פנים ארגוניים שמטרתם להצמיח ולגדל דורות של מנהלי שירות, אנשי שירות וצוותי שירות, תוך שכלול ופיתוח סל נרחב של מיומנויות נדרשות ומתן ארגז כלים נרחב לשימוש בחיי היום-יום הארגוניים.
קורסים בשירות כוללים עבודה אישית וקבוצתית מעמיקה, תוךהתבוננות מערכתית וחיבור לצרכי וערכי הארגון לצורך קידום המנהלים והעובדים בעבודתם המאתגרת. הקורסים נערכים בגישת Case-Study, תוך חיבור מיידי לחיי הארגון ועבודה אישית על נקודות חוזק וחולשה של כל משתתף באופן אישי.
דוגמאות לקורסי שירות אפשריים
קורס פיתוח מנהלי שירות
קורס המיועד למנהלי שירות, למטרת לימוד המיומנות החשובה של ניהול צוות מחד ומומחיות בתחום השירות מאידך.
קורס פיתוח צוות שירות
קורס שמטרתו למנף את יכולותיהם של אנשי השירות בתהליך מתמשך הכולל עבודה אישית על מקורות חוזק וחולשה, פיתוח תוכניות יעדים אישיים ועוד.
קורס שירות פנים ארגוני
למתן שירות איכותי בתוך הארגון נודעת חשיבות רבה, לא פחות מזו של מתן שירות ללקוחות חיצוניים. עם שאת, מעטים הם הארגונים המכשירים את עובדיהם לכך.
קורס נאמני שירות בארגון
ארגונים רבים מבינים שבכדי לקיים ולייצב תרבות שירות איכותית וגבוהה בארגון יש להאציל סמכות זו לצוות נאמני שירות, שמתפקידו ליצור אמנת שירות ולהנחילה לכל המנהלים