השגת החזון הארגוני והאישי חייבת להתבסס על תוכנית עבודה מסודרת, הכוללת מטרות, יעדים, לוחות זמנים ברורים ותוכנית פעולה מובנית.
ארגונים מצליחים לא מתבססים על יד המקרה, אלא מבנים לעצמם תוכנית שנתית, חודשית ושבועית, הכוללת, בנוסף לכתוב מעלה, גם מדדי בקרה והערכה, תוך גמישות מחשבתית ויצירתית ויכולת התמודדות והתנהלות מול שינויים, המאפיינים את העולם הארגוני של היום.
נושאים עיקריים:
- מאיפה מתחילים?
- מטרות, יעדים ומה שבניהם.
- הבניה נכונה של תוכניות עבודה.
- חלוקת משימות והקצאת זמן.
- מדדי הערכה ובקרה.
- התנהלות ותגובה אפקטיבית לשינויים ארגוניים.
- יכולת שינוי בתוכנית עבודה
- המשתנה הוא הקבוע כיצד נתכנן תוכנית עבודה ועם זאת נתגמש בהתאם לשינויים
- בקרת איכות
- כיצד להעביר בקרה איכותית?
- איך נידע להעריך נכון תכנון וביצוע?
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת תוכניות עבודה לצוות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהיה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות לצוותים. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.