סדנאות בשירות

סדנאות בשירות מספקות לימוד ופיתוח מיומנויות ספציפיות הנדרשות למנהל השירות או לאיש השירות בתפקידו המאתגר ונותנות כלים קונקרטיים לביצוען.

סדנאות לשירות יכולות להתקיים החל ממפגש אחד (שמטרתו לרוב העלאת הנושא למודעות ומתן כלים ראשוניים) ועד מספר מפגשים (כאשר הכוונה הינה להטמיע באופן מעמיק יותר את המיומנויות הנדרשות ומתן כלים מתקדמים).

דוגמאות לסדנאות אפשריות בשירות

מכללת יוזמות - ייעוץ ארגוני

סדנת מתן שירות

סדנא המספקת את הכלים הבסיסיים מחד, והמתקדמים מאידך, למתן שירות יוצא מן הכלל. בסדנא מושם דגש גם על הטמעת תפיסת השירות ליצירת צוות שירות איכותי.

מכללת יוזמות - מרכז משפחתי

סדנת תקשורת בינאישית

סדנא המתמקדת בפיתוח יכולות התקשורת הבינאישית של צוות השירות, ככלי משמעותי לניהול שיחת שירות יעילה.

מכללת יוזמות - קורס אימון להורים

סדנת שימור לקוחות

סדנא המתמקדת בטכניקות וניהול זמן יעיל לצורך שימור לקוחות הארגון, מתוך הבנה של החשיבות הרבה, לצד גיוס לקוחות חדשים.

מכללת יוזמות - מסלול ההתפתחות המקצועית למאמנים

סדנת מיומנויות הקשבה

סדנא העוסקת במיומנות החשובה ביותר של פיתוח יכולת ההקשבה של נותני השירות, זאת לצורך מתן מענה מדוייק התואם את צרכי הלקוח.

מכללת יוזמות - ייעוץ עסקי

סדנת טיפול בהתנגדויות

סדנא הנותנת כלים מתקדמים להתמודדות היום-יומית של נותני השירות עם לקוחות מתלוננים, קשים ומתנגדים.

מכללת יוזמות - ליווי ותמיכה לסטודנטים

סדנת שפת גוף

ספרים רבים נכתבו על הצורך של אנשי השירות להיות מודעים לשפת הגוף של העומד מולם, בכדי לקבל מידע שהוא מעבר לנאמר ולתת מענה מדוייק, לקרוא

מכללת יוזמות - מרכז משפחתי

סדנת השיחה השירותית

סדנה העוסקת בניהול נכון ומיומן של השיחה השירותית, על כל רבדיה, מתוך הבנה שלעיתים השיחה השירותית יכולה להעצים ארגון או להכשילו.

מכללת יוזמות - כלים יצירתיים באימון - סדנאות יומיות

סדנת חשיבה יצירתית

סדנא העוסקת בתחום המרתק של חשיבה יצירתית, מתוך הבנה כי אנשי שירות המצליחים להכניס מימד יצירתי לעבודתם יכולים להעצים את יכולותיהם ולקדם את הארגון.

מכללת יוזמות - ייעוץ ארגוני

סדנת שירות WOW

אחד הפרמטרים החשובים היום בארגונים ועסקים הינו יכולת השירות של צוות הטלמרקטינג, צוות התמיכה וצוות שירות הלקוחות…