מטרתו של קורס נאמני שירות בארגון הוא לפתח צוות האחראי על כל נושא מתן השירות בארגון, החל מניסוח יעדי והצהרת השירות, דרך הדרכות וסדנאות בתחום וכלה בביצוע בקרה ושיפור.
ארגונים המקימים קבוצה של נאמני שירות מבטיחים לעצמם לקוחות מרוצים בתוך הארגון ומחוצה לו, שומרים על יציבות תעסוקתית ושביעות רצון ובכך תורמים ליציבות הארגונית.
נושאים עיקריים:
- תפיסת השירות האיכותי – מהו וכיצד ניתן להשיגו?
- האבחנה בין שירות פנים ארגוני ושירות חוץ ארגוני – כלים וטכניקות להשגת שירות איכותי בכל אחד מהם.
- מיומנויות אישיות ובינאישיות נדרשות מאנשי השירות בארגון.
- נורמות, ערכים וקודים התנהגותיים בשירות אגדי.
- אמנת השירות בארגון – חשיבותה, הבנייתה וכתיבתה.
- הדרכת עובדים ומנהלים למתן שירות איכותי ויוצא דופן – כלים וטכניקות.
- מדדי מעקב ובקרה לבירור מצב השירות בארגון.
- תהליכי עבודה מובנים להנחלת תרבות ישרותית.
- יצירת סטנדרטיזציה במתן שירות ארגוני.
- הבניית המסרים הארגוניים והטמעתם בקרב המנהלים והעובדים.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לקיים קורס נאמני שירות בארגון שלך? אתה מתלבט האם זה הקורס המתאים או אולי קורס אחר ומיהם המנהלים או העובדים שנכון להם לעבור את הקורס? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהקורס שתבחר יהיה הנחוץ ביותר עבורך ובעל הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, העובדים והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת קורסים לנאמני שירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.