קורס הנועד למנף את עשייתם של אנשי השירות בתהליך אימוני, שבו עובד כל משתתף על הגברת חוזקותיו האישיות ועקיפת חסמי ההצלחה שלו.
כל משתתף לומד לזהות את אותן נקודות חוזק וחולשה ובונה לעצמו תוכנית עבודה אישית, לשיפור מתמיד ועמידה במטרות ויעדים אישיים ועסקיים. כמו כן ניתן דגש על הדרכות צוות השירות כמקשה אחת והגעתו להצלחה.
נושאים עיקריים:
- מיומנויות תקשורת מקדמות לאנשי שירות – אינטיליגנציה רגשית, סבלנו, הכלה, הקשבה ועוד.
- סגנונות תקשורת – מינוף הסגנון האישי, חיבור עם לקוחות בעלי סגנונות תקשורת שונים ועוד.
- מימדי איכות השירות – מתן שירות איכותי ומנצח, שביעות רצון ונאמנות לקוחות ועוד.
- חוזקות, משאבים והזדמנויות – שימוש בכלים מקדמים להגעה לביצועי שיא.
- פרדיגמות וחסמים במתן שירות – ערכים, אמונות, מעכבים, חסמים ועוד.
- הנעה עצמית – מהי הנעה עצמית והנעת אחרים וכיצד להשתמש בהם ביעילות; מהם הגורמים המקדמים והמעכבים בהנעה עצמית והדרך להשתמש בהם להשגת מטרות ויעדי הארגון.
- כיצד לפתח מסוגלות אישית – הקשר שבין חווית הצלחה וכשלון לבין תחושת מסוגלות אישית, מדדים של מסוגלות אישית ושימוש בעוצמה הפנימית לצורך מינוף עצמי.
- מיקוד במשימות ארגוניות – הדרך הנכונה ביותר ללהתמקד בשיפור תוצאות אישיות בארגון.
- פיתוח מנהיגות עצמית – יוזמה, אחריות אישית וניהול עצמי ככלי להעצמה, מינוף, שיפור ביצועים ועמידה ביעדי הארגון.
- הבניית תוכנית פעולה אישית להגעה לביצועי שיא – כולל מדדי בקרה ומעקב.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לקיים קורס פיתוח צוות שירות בארגון שלך? אתה מתלבט האם זה הקורס המתאים או אולי קורס אחר ומיהם העובדים שנכון להם לעבור את הקורס? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהקורס שתבחר יהיה הנחוץ ביותר עבורך ובעל הפוטנציאל הרב ביותר לקידום העובדים והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת קורסים לצוותי שירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.