סדנא העוסקת בלימוד המיומנויות החשובות של התשאול והתחקור, כלומר – שיחת השירות עם הלקוח.
בקורס לומד צוות השירות כיצד להבין מהם רצונותיו של הלקוח, כיצד לדובב אותו לדבר ועוד. ובכך, לקדם את התקשורת וההבנה בכדי לוודא את שביעות רצונו.
נושאים עיקריים:
- למה אתה מקשיב? מיומנויות הקשבה אקטיבית ופאסיבית.
- כיצד לגרום ליושב מולך לדבר? מיומנויות אמפטיה ואמון.
- כיצד לוודא הבנת הנאמר? מיומנויות שיקוף והיזון חוזר.
- כיצד לגרום ליושב מולך לשתף פעולה? יצירת פתיחות ואווירה מקדמת.
- כיצד לנהל שיחה יעילה עם לקוחות? מיקוד והובלת שיחה.
- כיצד להציג פתרונות אפקטיביים ללקוח? יכולת סינתזת מידע מיידית.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת השיחה השירותית למנהלי השירות או לצוות השירות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהייה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות בשירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.