סדנאות במכירות מספקות לימוד ופיתוח מיומנויות ספציפיות הנדרשות למנהל המכירות או לאיש המכירות בתפקידו המאתגר ונותנות כלים קונקרטיים לביצוען. סדנאות למכירות יכולות להתקיים החל ממפגש אחד (שמטרתו לרוב העלאת הנושא למודעות ומתן כלים ראשוניים) ועד מספר מפגשים (כאשר הכוונה הינה להטמיע באופן מעמיק יותר את המיומנויות הנדרשות ומתן כלים מתקדמים).
דוגמאות לסדנאות אפשריות במכירות
סדנת ניהול משא ומתן
סדנא המתמקדת בפיתוח המיומנויות הנדרשות למנהלי המכירות או אנשי המכירות לצורך ניהול יעיל ואפקטיבי של משא ומתן, כזה שמצד אחד מבטיח תוצאות ומצד שני מאפשר
סדנת מיומנויות הקשבה
התכונה החשובה ביותר למנהלי מכירות ואנשי מכירות היא ההקשבה. איש מכירות שמקשיב ללקוח שלו יכול לתת לו מענה מדוייק לצרכיו, נתפס על ידו כהוגן ובסופו
שימור לקוחות
שימור לקוחות קיימים הוא דבר נדרש ביותר בתחום המכירות, לפעמים אפילו יותר מאשר השגת לקוחות חדשים. לקוח קיים המרגיש מרוצה ונשאר לאורך זמן מפתח נאמנות
סדנת מכירות
איך מאתגרים את מנהלי ואנשי המכירות לשבור את תקרת הזכוכית? מה הופך איש מכירות טוב למצויין וכיצד לגרום לצוות שלך להגדיל, באופן שוטף, את אחוזי
סדנת טיפול בהתנגדויות
התנגדויות של לקוחות הן חלק בלתי נפרד מההוויה היום-יומית של מנהלי מכירות ואנשי מכירות. התנגדות, המטופלת הייטב, יכולה להיות מנוף למכירה ואף למערכת יחסים מתמשכת
סדנת חשיבה יצירתית
חשיבה יצירתית ידועה שחשיבה שמאפשרת יציאה מקבעונות, מציאת פתרונות למצבי קצה ובאופן כללי השגת ביצועים טובים יותר.
סדנת סגירה עסקית
גם מנהלי ואנשי המכירות הטובים ביותר מוצאים עצמם, לא פעם, מפספסים מכירה בשלב הסגירה, אחרי שכל התהליך עבד הייטב. הסיבה היא שלסגירת העסקה חוקים משלה.