הדבר הראשון שעל איש המכירות לעשות בבואו ללקוח הוא להקשיב לו – לצרכים, לרצונות, להתלבטויות, לבקשות, להסתייגויות… לכל מה שהלקוח אומר באופן מודע ולא מודע, בשפה המילולית והבלתי מילולית.
הקשבה היא מיומנות חשובה לאין שעור עבור איש המכירות, מיומנות שלעיתים קרובות נשכחת ואין מייחסים לה את החשיבות הראויה. בתהליך של אימון אנשי מכירות מפתחים המשתתפים מודעות לנושא ולומדים לשפר יכולת חיונית זו.
נושאים עיקריים
- מהו תהליך התקשורת שמתרחש במכירה?
- הקשבה פנימית לעצמי.
- הקשבה לאחרים.
- מהם החושים בהם משתמשים בהקשבה מלבד האוזניים?
- ממה נובעים כשלים בתקשורת וכיצד למנוע אותם?
- ארבעת מסנני ההקשבה.
- מקדמי ההקשבה.
- סוגי הקשבה.
- שיפוטיות כמונעת הקשבה.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת מיומנויות הקשבה למנהלי המכירות או לצוות המכירות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהייה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות במכירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.