לקוחות שונים מגיבים באופן שונה ולכל אחד מהם הצרכים, הרצונות והדרישות שלו מול איש השירות.
בכדי לתת מענה מותאם ללקוח יש לפתח מיומנויות של תקשורת בינאישית אפקטיבית, המאפשרת דו-שיח מקדם עם הלקוח ובנוסף ללמוד כלים וטכניקות לזיהוי סוגים שונים של לקוחות ודרכים יעילות להגיב לכל אחד ואחד מהם. כלים וטכניקות אלה נרכשים ומוטמעים במסגרת הדרכת אנשי שירות זו.
נושאים עיקריים:
- נשרים, טווסים, יונים וינשופים – מה להם ולתקשורת שלנו?
- זיהוי הסגנון האישי העיקרי בניהול שיחת השירות.
- זיהוי סגנונות תומכים.
- מינוף ושימוש יעיל ובונה בסגנון האישי בשיחת השירות.
- העצמה אישית ע"י למידה והתנסות בסגנונות התקשורת האחרים.
- זיהוי סגנון התקשורת של העומד מולי והתאמת הסגנון האישי מולו לצורך שיחת שירות יעילה.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת תקשורת בינאישית למנהלי השירות או לצוות השירות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהייה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות בשירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.