סדנא העוסקת בנושא המרתק של שפת הגוף ומשמעויותיה הנסתרות.
הקורס מלמד את אנשי השירות כיצד "לקרוא" את האחר ולהבין מעבר למילים ועוד.
נושאים עיקריים:
- סימני שפת הגוף, התדמית האישית ומשמעותם במתן שירות.
- טכניקות ליצירת "כימיה" תקשורתית מהירה עם לקוחות בעת מתן שירות.
- טכניקות ליצירת אוירה מקדמת על ידי שימוש יעיל בשפת גוף, בשלב מתן השירות.
- זיהוי סימני מגננה, סגירות וחוסר שיתוף פעולה אצל לקוחות מהססים.
- שפת הגוף ככלי מקדם בשירות לקוחות.
איך אנחנו מתקדמים?
אתה חושב שיהיה נכון לעשות סדנת שפת גוף למנהלי השירות או לצוות השירות שלך בארגון? אתה מתלבט האם זו הסדנה המתאימה או אולי בעצם צריך סדנא אחרת, ואם כן, האם מספיק מפגש אחד או אולי יותר? ההתלבטות שלך חשובה לנו כי חשוב לנו שהסדנא שתבחר תהייה הנחוצה ביותר עבורך ובעלת הפוטנציאל הרב ביותר לקידום המנהלים, הצוות והארגון. אז אין לך צורך להתלבט לבד, נשמח מאד לסייע לך בהחלטה, מתוך הניסיון הרב שלנו בהעברת סדנאות בשירות. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך מטה ואחד מנציגי הפיתוח הארגוני ייצור עימך קשר בהקדם לקביעת פגישת היכרות ובירור צרכים.