קורס יזמות הוא המפתח שלך להצלחה בעולם העסקי – בוא להפוך את הרעיון שלך למציאות ולהצלחה פיננסית!
1
אודות קורס יזמות
הצלחתו של עסק אינה דבר פשוט. עסקים רבים נבנים ורק מעטים מהם מצליחים. אז מה עושה את ההבדל בין אלה לאלה?
התנהלות עסקית נכונה כוללת כמובן התמחות מקצועית, כישורים, ידע והבנה מעמיקים בתחום הרלוונטי, אולם תנאים אלה כשלעצמם אינם מבטיחים הצלחה עסקית. בכדי להשיג את ההצלחה העסקית הרצויה על המנהל ואנשי המפתח בעסק לנהל אותו בראייה יזמית; לרכוש הבנה עסקית מעמיקה של השוק הרלוונטי, לפתח מיומנויות ניהול ברמה הפיננסית, האסטרטגית, האישית והצוותית; לרכוש הבנה בהיבטים משפטיים, לבחור להכשיר ולהניע את האנשים המתאימים, לעשות תכנון שיווקי ועוד.
קורס יזמות עסקית מאפשר לכל בעל עסק, יזם או מי שמתכנן להיות כזה לרכוש את הכלים והטכניקות ולפתח את המיומנויות הנדרשות לשם הובלת עסקים להצלחות.
2
לימודי יזמות מעניקים לך
- ראיה מערכתית ויכולות ניהול עסק לעבר פריצות דרך.
- ידע וכלים נדרשים לשם הצלחה ומימוש מטרות העסק.
- מיומנויות וטכניקות נדרשות לשם הנעת העסק לעבר יצירת היתרון היחסי על-פני המתחרים.
- יכולות הקמה והנעת עסקים קדימה.
3
למי מיועד קורס יזמות?
- יזמים פרטיים הרוצים לרכוש כלים, ומיומנויות להם הם נדרשים לצורך מימוש ההצלחה העסקית.
- בעלי עסקים המעוניינים למנף את עשייתם העסקית ולהגדיל את הרווחים.
- מנהלים ובעלי תפקידים בכירים המתבקשים להציג יכולות יזמיות כחלק בלתי נפרד מהגדרת תפקידם.
- מנהלים ועובדים, הרוצים להתבלט ולבסס את מעמדם הארגוני והעסק, ונדרשים לידע, הבנה ומיומנויות של יזם עסקי.
4
תכנים מרכזיים בלימודי יזמות
- להיות יזם – משמעויות אישיות וכלכליות; השלכות ואתגרים; מציאת היזם שבתוכי.
- חשיבה יזמית ויצירתיות – מהן וכיצד מפתחים אותן.
- חזון עיסקי – גיבוש ויצירת החזון העיסקי – מחלום למציאות.
- תוכנית פעולה עסקית – גזירת מטרות, יעדים ותוכנית פעולה עיסקית; פיתוח אסטרטגיה עסקית.
- היבטים משפטיים בתהליך הקמת העסק – רשויות מס; איגודים עסקיים; ניהול חשבונות ועוד.
- יסודות הניהול הפיננסי בעסק – תמחור; תזרים מזומנים; דוחות כספיים; עבודה מול בנקים; מציאת מקורות מימון ועוד.
- יצירה רשתות חברתיות ומקצועיות וטיפוחן.
- חיזוק התנהגויות להצלחה – מתודות רגשיות, קוגניטיביות והתנהגויות להתמודדות עם רגעי קושי, פסימיות וייאוש.
- מקצוענות בשיווק ומכירות – טכניקות להצגת פתרונות מותאמים ללקוחות; מינוף והגדלת אחוזי המכירות; טיפול בהתנגדויות ועוד.
- שימור לקוחות – הפיכת לקוחות לממליצים; איכות וחווית שירות
- ללקוחות; טיפול בלקוחות קיימים; טכניקות מתקדמות בשימור לקוחות ועוד.
- פיתוח מיומנויות ניהול אישיות – ניהול זמן; ניהול מו"מ; ניהול משימות; תהליכי קבלת החלטות ועוד.
- תדמית ומיומנויות תקשורת בין-אישיות – שפת גוף; אינטליגנציה רגשית; יצירת רושם ראשוני; מיומנויות תקשורת מתקדמות ועוד.
- ניהול פרויקטים וניהול סיכונים.
5
תעודה
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה של מכללת יוזמות.
6
היקף הקורס
60 ש"א – 12 מפגשים של 5 ש"א.