תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט.
עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף, תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. עליו גם לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.
מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר. עבודת הצוות שלה יידרש מנהל המדיה החברתית במרבית המקרים אף תחייב אותו לסגל לעצמו מיומנויות יחסי אנוש אשר יאפשרו את תפקודו הפורה של הצוות.
מעצם טבעו של תחום הדיגיטל, חייב מנהל המדיה החברתית להיות מסוגל ללמידה עצמית הכוללת בין היתר את הנכונות לקרוא ידיעות הקשורות לעולם הדיגיטלי-אינטרנטי ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום.
עליו לדעת לקרוא מגמות הקורמות עור וגידים בזירה הדיגיטלית ולהגיע מעת לעת להשתלמויות מקצועיות המוקדשות לנושאים אלה.

- מבוא לשיווק ופרסום
- אסטרטגיה שיווקית
- מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי
- עקרונות בבניית דפי נחיתה
- כתיבה שיווקית
- יצירת תוכן וקריאייטיב
- בניית רשת חברים, אינטראקציה עם גולשים
- בניית בלוג, פרסום ופוסטים
- ניהול תוכן לפי זירות
- קידום תוכן אורגני של רשתות חברתיות
- ניהול משברים
- שיווק באמצעות משפיעני רשת
- קידום ממומן
- אתיקה
- סדנת העשרה והרחבה לבחירת המרצה
ועוד..

סטודנטים אשר ירצו להירשם לקורס יעברו וועדת קבלה.

- היקף הקורס הוא 124 שעות לימוד
- בחינה עיונית: מבוא לשיווק ופרסום – ציון עובר 60
- פרויקט גמר: ניהול ושיווק מדיה חברתית – ציון עובר 70