בואו נדבר

לאמן, להתאמן, להתפתח – על בסיס יומי

כולם מחפשים את המפה לאוצר הפנימי שבתוכם. ישנם את אלה שטועים לחשוב כי אין סיכוי למצוא את זה וישנם את אלה שגילו את הגישה להגיע אליה בכל רגע בו יבחרו ומבינים כי השמיים הם הגבול – אם רק יבחרו בכך. אימון אישי הוא הסוד הכי גלוי לשינויים בעלי משמעות בחיים – גם כקריירה וגם כחלק ממסלול חיים קבוע שמקביל לכלל פלחי החיים, עוטף אותם ונותן להם בוסט של אנרגיה ומימוש פוטנציאל.

אימון אישי יכול להיות כמו בכל ארוחה, מנה עיקרית מבחינת קריירה או תבלין מיוחד אשר מוסיף טעם עשיר וארומטי לחיים ללא קשר למקצוע ולעשייה היומיומית. תבלין אשר אי אפשר בלעדיו ברגע שמכירים אותו והוא משנה טעמו בהתאמה למה שצריך באותו הרגע. הוא אף פעם לא מגיע יותר מדי אלא במינונים שלא רק שאינם משתלטים על טעמים אחרים – אלא מעצים אותם.

 

מימוש פוטנציאל
גם אם לא נקרא לילד בשמו, מה שמוביל כל אחד ואחד בחייו הוא מימוש הפוטנציאל האישי שלו וחיפוש משמעות בחייו. אחרת, מה אנחנו בכלל עושים פה? שגרת החיים, תהליך ההתבגרות מרגע הלידה ועד רגע המוות – לא חשוב מה אורכו – מצריך סיבה לקימה יומיומית שלנו מהמיטה לעוד יום. בשביל כל אחד זה נראה אחרת. עבור כולם זה מרגיש דומה. אנחנו מחפשים את ההתרגשות שבקיום שלנו, אנחנו רוצים את התשוקה בעשייה שלנו ובעיקר נחת.

 

לא אחר כך, עכשיו
מדי יום אנחנו מקבלים הזדמנות לשינוי. כל יום שעובר הוא יום נוסף שיכול להיות שלא ניצלנו כראוי עבור עצמנו. יש לנו תחושה שיש לנו מלאי בלתי מוגבל של זמן וניתן לדחות את השינויים ואת העשייה עד אין קץ. אז זהו, שלא. הזמן הוא אשליה. כאשר רוצים במשהו באמת – אין סיבה לחכות והקו המנחה שנכון שיוביל אותנו – הוא איך כן ליצור את השינוי. איך לאפשר זאת לעצמנו, עכשיו.

 

הדרך למפת האוצר הפנימי
אדם אשר מחפש את הדרך לצמצום הפער בחייו מן הרצוי למצוי ויודע להקשיב לאנשים שסביבו ולתת עצה טובה שפותחת עבורם דלת לשינוי בחייהם – גם ככה כבר מאמן בפועל ומהמקום הזה ניתן כל הזמן להשתפר, לאסוף טכניקות טובות לארגז הכלים האישי ובעיקר להינות מהדרך. לא באמת  חשוב מהו תחום העיסוק הנוכחי, ניתן תמיד להעשיר אותו. במיוחד כאשר יש סביבנו אנשים. חיבור עצמי עמוק יותר מאפשר לנו ליצור חיבור טוב יותר לאחרים. התקשורת הבינאישית משתנה, הרגישות עולה ורמת הקשב מתחדדת.  זהו רק חלק מהאוצר הפנימי אשר טמון בנו. קורס אימון אישי מאפשר, כמעט מיד, את החיבור הפנימי העמוק למה שכבר יש בכל אדם, לצורך יצירת השינוי המיוחל.

 

קורס אימון אישי כמפתח להצלחה

אחד הדברים המופלאים באימון אישי הוא היכולת לפתור בעיות מבלי לגרור אותן. לא מדובר בקסם אלא בהרחבת נקודות הראייה, היכולת להסתכל על דבר אחד ממספר רב של זוויות מבלי לאבד פוקוס, או עניין. גם הרצון הפנימי להתקדם אינו חווה הפרעות או רעשים שנטרלו אותו בעבר – הקול האישי מתחדד ומועצם כי הדרך נפתחה לו. בזכות זה רף הסבלנות, גם לעצמנו וגם לאחרים – עולה ומתמלא באופן עצמאי. כך גם לגבי מאגר האופטימיות שלנו כלפי כל דבר אליו אנחנו חשופים. קורס אימון אישי מסייע בהעשרת ארגז הכלים ובפתיחת עולמות חדשים בפני כל אדם.

לאמן, להתאמן, להתפתח
לימודים במסלול אימון אישי הם עונג שבועי מרוכז של ערב שהוא כל כולו עבורכם. אתם במרכז, אתם עסוקים בעצם היותכם ולומדים להבין את עצמכם הרבה יותר טוב עד לאותו הרגע.
הנאמנות שלכם למי שאתם רק הולכת וגדלה, גם האותנטיות מתבהרת והופכת דומיננטית הרבה יותר. זה המקום בו תתאהבו בעצמכם ותרצו מהתחושה הזו עוד ועוד.

מסלול הכשרת המאמנים של מכללת יוזמות

במכללת יוזמות מתחילים מהחוויה. כך נטמע שינוי אמיתי שנצרב בתודעה שלנו והולך איתנו למרחקים ארוכים. לומדים ועוברים אימון אישי במקביל. מביים את התהליך בפועל דרך החוויה האישית. תכנית ההכשרה נותנת דגש גם על ההתפתחות האישית וגם על ההתפתחות המקצועית כאחד. המנחים הינם מאמנים בעלי ניסיון עשיר מאוד בהתמחויות שונות, אוחזים בתארים אקדמיים שונים ומאושרים על ידי לשכת המאמנים בישראל. למי שמעוניין להתפתח עוד ועוד בתחום האימון כקריירה – מכללת יוזמות מאפשרת מניפה רחבה מאוד של התמחויות.

האני המאמין של תמיר פלג, מייסד מכללת יוזמות: "הצלחה היא לא משהו שמגיע לבד; יש מסע בדרך אליה שכולל את המאמצים, ההתמדה והנחישות שלך"

היקף הלימודים הינו 175 ש"א אשר כולל 30 מפגשים וחממת אימון אשר כוללת תרגולים קבוצתיים ואישיים.
כל תלמיד נהנה מאימון אישי בהיקף של 10 מפגשים על ידי מאמן מוסמך, מנוסה ומוכר על ידי לשכת המאמנים. לצורך קבלת תעודת ההסמכה נדרש כל תלמיד לעמוד בשלושה מבחנים במסגרת הקורס: מבחן תיאורטי, מבחן מעשי ומבחן באתיקה.
הדובדבן שבקצפת הינו פרקטיקום הכולל שני תהליכי אימון תחת הדרכה (פרקטיקום וסופרוויז'ן) בהיקף של 12 מפגשים.

מסלול הכשרת המאמנים של מכללת יוזמות הינו הקורס היחיד בארץ אשר נמצא תחת פיקוח היחידה ללימודי המשך בביה"ס לעבודה סוציאלית ע"ש גבי ולואיס וייספלד באוניברסיטת בר אילן.

 

מה עכשיו?
צרו קשר עם מכללת יוזמות וקבלו את כל הפרטים לקורס אימון אישי, הקורס שיצור שינויים משמעותיים בחייכם מהרגע הראשון.

 

חוות דעת Google

צ'ארנה אשכנזי
התחלתי ללמוד במכללת יוזמות קורס NLP כשאני סקפטית לחלוטין. מגיעה מהתחום המדעי המדויק לא רק שנגלה בפניי כלי אימוני מדהים...
צ
diklaadika
אני עפה על הקורס (אימון) וכל מה שקשור בחוויה !! אתי קרסו, המנחה שלנו היא באמת מהשורה הראשונה. מקצועית, יסודית,...
d
זמירה חדד
חוויה מעצימה, מלמדת, מאתגרת ומאפשרת להגיע לחדר האימונים עם מגוון כלים אימוניים ומגוון התנסויות המחדדות ומדייקות את המטרה...
ז
Liz Sarbagil
ההחלטה ללמוד במכללת יוזמות זו אחת הבחירות הטובות שלי . למדתי אימון ההסמכה וההכשרה והתמחיות אני אמשיך ללמוד ולהתמקצע שם....
L
chen michael
אני מאוד נהנית ללמוד במכללה, למרות שהקורס בזום מרגישים את התמיכה והליווי לאורך כל הדרך. זה בטוח לא הקורס האחרון...
c
שלומי נגר
לומד אימון אישי במכללת יוזמות, בשלם הפרקטיקום. ללמוד במכללת יוזמות זאת חוויה יוצאת דופן. אווירה ביתית חברית ומקצועית ברמה הגבוהה...
ש
4.9

    לשיחת ייעוץ והתאמה

    השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם