בואו נדבר

אימון אישי לפיתוח קריירה – הדרך ליצירת ודאות בחיים

בעולם בו אנו חיים מתקיים חיפוש תמידי אחר מאיצי התפתחות אישית מתוך רצון לעמוד בקצב השינויים שאנחנו חווים בכל רמה אפשרית ובמיוחד כאשר נדמה כי הבינה המלאכותית מאיימת עלינו מבחינה מקצועית בלא מעט תחומים. הדרך האמיתית שמעלה אותנו על מסלול קבוע ואינסופי הינה התפתחות אישית ממקום של רעב, סקרנות ותשוקה גדולה לגילוי הדבר הבא בנו. קורס אימון אישי מסייע גם בקיצור התהליכים וגם יוצר ודאות פנימית שמאפשרת למנוע הפנימי שבכל אחד מאיתנו לרוץ קדימה עם החלומות שלו.

ברגע שנעשה חיבור לעולמות התוכן המרתקים של האימון האישי לגווניו – נפתחת מערת קסמים שמאפשרת לנו להתחדש ולגלות את עצמנו ובנו ממדים חדשים שלוקחים אותנו לשלב הבא שנכון לנו ואנו מוכנים לו. מצב זה אינו מקרי ודורש כמה תנאים בסיסיים שיאפשרו זאת.

 

נקודת ההתחלה של הצלחה
לימודים ותוכן ניתן לצרוך ללא הפסקה ובכל מדיה אפשרית. רק שלעיתים פשוט מעייף ללמוד בצורה הזו ומהר מאוד מגיעים לתחושת רוויה. כאשר הלימודים מגיעים ללא שילוב של חוויה רגשית ותחושת מעורבות בתוכן – החומר הנלמד מתפוגג מהר מאוד והמעט שנשאר לא משמש אותנו באמת. הפנמת התוכן והשימוש בו באופן פרקטי הינו שילוב הכרחי כדי ששינוי, התפתחות וצמיחה אכן יקרו.

 

שינוי אמיתי מגיע לאט לאט
לא פעם קיימת ציפייה שהכל יקרה כאן, עכשיו ומיד. כשאירוע כזה אכן מתרחש – הוא נובע, בדרך כלל, מסיטואציה לא פשוטה או שזה פשוט לא מחזיק מעמד. בשני המקרים – לא לשם נושבת הרוח כאשר מדובר בשינוי עמוק ולאורך זמן.
שינוי אמיתי מגיע לאט לאט ונפתח כמו פרח יפה שזקוק למים, שמש, אדמה מזינה והרבה אהבה – עד שהוא מגיע לשיא שלו.
השינויים מגיעים לאיטם ומתגבשים לכדי נפח שנשאר וממשיך ללוות את האדם במסע חייו. זה יכול לבוא לידי ביטוי בשינוי התנהגותי, שינוי בהרגל, שינוי מקצועי והרשימה עוד ארוכה. רק כאשר עוברים אימון ברמה האישית וחווים אותו במלואו – ניתן גם להעביר אותו הלאה.

 

פנים רבות להתפתחות
לאימון אישי בכל נושא מגיעים בגלל התחושה כי חסר משהו. מגוון האפשרויות עצום:  חוסר שביעות רצון בחיים האישיים, חוסר מימוש ותחושה שמשהו לא זז בכיוון הנכון שלנו ובמיוחד הצורך בשינוי  מקצועי שיוצר הנעה פנימית לעשייה. היכולת לנוע לכיוון השינוי דורשת לא מעט משאבים פנימיים שקיימים בנו וזקוקים לתזכורת. לימודים לאימון אישי הופכים את האדם למתאמן לאורך כל חייו. סף הרגישות עולה, השפה משתנה ונקודות ההתייחסות לחיים אחרות. הרווח האישי מתהליך אימוני הוא עצום ביחס להשקעה של זמן, אנרגיה וכסף.

 

קריירה ומימוש פוטנציאל
כאמור, קורס אימון – אימון אישי בכלל, ותהליך אישי בפרט –  הינם מאיצי התפתחות לצמיחתו של אדם. תהליך הלימודים של אימון מסייע להגדיר מטרות ולעשות את הדרך ליישם אותם, מאפשר שינוי מסלול מקצועי כשהברק עדיין נשאר בעיניים והתיאבון ללמוד ולהתנסות הוא גדול מאוד. גם החיבור לאנשים משתנה – בין אם מדובר במערכות יחסים קרובות ואפילו במפגשים אקראיים. רף מימוש הפוטנציאל גדל כל הזמן. בזכות האסטרטגיות הנלמדות ניתן להחיל את השינויים בכל תחום מבלי להתאמץ יותר כדי להבין מהיכן בכלל נכון להתחיל ומה לעשות. הדרך למימוש הופכת להיות פשוטה, קלה וברורה מאוד.

 

יוזמות, הבית הגדול בישראל להתפתחות ולצמיחה

כמו בכל תחום, נכון להתחבר למקום שכבר יודע לעשות את זה מצוין. כאשר מדובר בהתפתחות אישית ומקצועית, במכללת יוזמות מדובר בעשרות אלפי אנשים שעברו דרכם הכשרות ושינוי מקצועי בשני העשורים האחרונים.
החיבור הוא אישי, תהליך הלימודים מהנה ומשאיר טעם לעוד והליווי המקצועי עד אשר הופך האימון לטבע שני ולתחום עיסוק רווחי – נוכח בכל שלב בדרך.
וכמו בכל דבר, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. גם כאן. לא מספיק ללמוד ולהתפתח, כדי להפוך זאת למקצוע באמת – נדרשת הכוונה כיצד להפוך זאת לעסק – אנשי מקצוע מנוסים וקהילה עוטפת של יוזמות – הופכת את השינוי לאמיתי.

תמיר פלג, מייסד מכללת יוזמות מציין בסיפוק כי:"  אני גאה מאוד בתרומות האישיות העמוקות שהמוסד שלנו תרם לחייהם של 28,000 סטודנטים מרוצים מדהימים וממשיך לתרום סטודנטים נוספים כיום. המכללה שלנו עומדת כמגדלור של צמיחה טרנספורמטיבית, מטפחת סביבה שבה אנשים יצאו למסעות של גילוי עצמי והעצמה. עדות לאבולוציה המדהימה של התלמידים שלנו, שכל אחד מהם משכלל את כישוריו, מחדד את הלך הרוח שלו ומאמץ את הפוטנציאל שלו, זוהי עדות למחויבות המסורה שלנו. בתוך עצם המהות של מכללת יוזמות משגשגת הפילוסופיה של התפתחות אישית מתמשכת, ומאפשרת לאנשים לא רק להצליח אלא גם לפרוח בכל פן בחייהם. ההשפעה המהדהדת של המכללה שלנו, מהדהדת על פני רקע ושאיפות מגוונות, מדגישה את האמת המתמשכת שצמיחה אישית היא מסע שאין לו גבולות."

מה עכשיו?

צרו קשר עם מכללת יוזמות וקבלו את כל הפרטים לקורס אימון אישי, הקורס שיצור שינויים משמעותיים בחייכם מהרגע הראשון.

חוות דעת Google

צ'ארנה אשכנזי
התחלתי ללמוד במכללת יוזמות קורס NLP כשאני סקפטית לחלוטין. מגיעה מהתחום המדעי המדויק לא רק שנגלה בפניי כלי אימוני מדהים...
צ
diklaadika
אני עפה על הקורס (אימון) וכל מה שקשור בחוויה !! אתי קרסו, המנחה שלנו היא באמת מהשורה הראשונה. מקצועית, יסודית,...
d
זמירה חדד
חוויה מעצימה, מלמדת, מאתגרת ומאפשרת להגיע לחדר האימונים עם מגוון כלים אימוניים ומגוון התנסויות המחדדות ומדייקות את המטרה...
ז
Liz Sarbagil
ההחלטה ללמוד במכללת יוזמות זו אחת הבחירות הטובות שלי . למדתי אימון ההסמכה וההכשרה והתמחיות אני אמשיך ללמוד ולהתמקצע שם....
L
chen michael
אני מאוד נהנית ללמוד במכללה, למרות שהקורס בזום מרגישים את התמיכה והליווי לאורך כל הדרך. זה בטוח לא הקורס האחרון...
c
שלומי נגר
לומד אימון אישי במכללת יוזמות, בשלם הפרקטיקום. ללמוד במכללת יוזמות זאת חוויה יוצאת דופן. אווירה ביתית חברית ומקצועית ברמה הגבוהה...
ש
4.9

    לשיחת ייעוץ והתאמה

    השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם